piątek, 29 lipca 2016

#10


5 komentarzy:

  1. Życiowe masz te paski. Cieszę się że tu trafiłem. Stylówkę masz jak taki inny wrocławski artysta,ale to chyba tylko na plus.Macie tam we Wrocku jakąś szkołę komiksiarską...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Ja też się cieszę, że trafiają tu nowi ludzie. Możesz powiedzieć którego artystę masz na myśli? ;> Bardzo mnie to ciekawi.

      Niestety, nie mamy nic takiego. Jedyne, co kojarzę to mini kurs we wrocławskim OPT dot. ilustracji i komiksu...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ekhm...Sienickiego R. taki trochę styl. Nie obraź się. Takie pierwsze skojarzenie,no bo też z Wrocławia.
    W końcu się coś ruszyło na tej liście z jakością. Pozdrawiam ze Śluunska górnego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaa, i ja słyszałem o tych Pokemonach - zaraza.

    OdpowiedzUsuń