sobota, 14 stycznia 2017

#18


6 komentarzy:

  1. Nie do końca spały, bo Muminek wylazł na zewnątrz, i to z własnej woli... Masochista.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był jakiś taki odcinek - Muminek się obudził i zobaczył śnieg. Zza rogu wyszła jednak Buka i to wybiło mu z głowy późniejsze przerywanie snu zimowego ;)

      Usuń
    2. Niezłe, nie pamiętałem tego :) A tak swoją drogą, jak dla mnie zima jest naprawdę fajna i przyjemna... poza momentami kiedy trzeba wychodzić na pizgający mróz o 6 rano :c

      Usuń
    3. Jest jeszcze odcinek, w którym próbują świętować Gwiazdkę: https://www.youtube.com/watch?v=3TfsmRSwVkI
      Ile ludzi, tyle zimowych opinii ;)

      Usuń
    4. Dzień dobry. Komiks mnie bardzo rozbawił, w ogóle obserwuję i bardzo lubię. Przepraszam, że tak sobie pozwalam wtrącać się do dyskusji, ale polecam również książki o Muminkach. Pierwszy raz przeczytałam mając 25 lat i byłam pod wrażeniem tego smutku, tego mroku, tego pesymizmu. Były przerażające! W przeciwieństwie do Buki, która w książkach rozmawiała na luzie z Muminkami i chciała tylko pieniędzy. :-P
      Pozdrawiam!

      Usuń
    5. No właśnie od dłuższej już chwili próbuję się za nie zabrać. Jednak czaję się i czaję, a z tego czajenia wychodzi tyle, że ostatecznie wymawiam się "brakiem czasu"...

      Usuń